Pari päivää sitten olin Julialla ja Leevi-bichonilla Rengossa päivän.. <: Bella jäi kotiin. :D Mutta illalla sai tuliaisia, Leevi lahjoitti vaikka mitä syötävää Bellalle. Ja ystävänpäivälahjana Bella sai myös herkkuja. (:

Eilen Bella sai vetää veljeäni pulkassa.. :D Meni sellaista vauhtia että oli pakko vähän jarrutella... Iltapäivällä mentiin metsään juoksentelemaan.. :P Illalla oli aika väsynyt.. :D